پوریاپوریا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

پوریا و پارسا

مطلب فراموش شده

1396/2/13 8:48
نویسنده : نازی
262 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که این مطلب رو مینویسم تقریبا تفریبا موضوع مربوط به ده ماه پیشه  قه قهه قه قهه

ولی چون عکسهای مربوط به این پست رو گم کرده بودم مجبور شدم دست نگه دارم ومطلبی ننویسم تا اینکه عکسها پیداشه ووبلاگ گل پسرام از ترتیب نیوفته که شکر خدا موفق شدم

القصه 

28 مرداد95

تصمیم گرفتیم بریم اردبیل و انزلی 

یه شب موندیم خانه معلم اردبیل و فردا صبح راهی انزلی شدیم به مدت سه  روز که جای دوستان خالی سومین مسافرتمون بود توسال 95 یک ماه پیش ازاون هم بازم انزلی وماسوله بودیم این دفعه هوس سیب زمینی کبابی اردبیل کردیم خندونکخندونکخندونک

 

خانه معلم اردبیل فسقلی ها درحال استراحت

 

 

قربون قند عسلم برم 

 

 

تامیبینه من ازش عکس میگیرم زود شکلک درمیاره

ساحل قو انزلی 

 

 

 

 

پارک شورابیل اردبیل 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ساحل قو انزلی

پسرم میترسه بره آب very shocked smiley

 

 

قربون هردوتاتون برم که عاشق دریاهستین 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)