پوریاپوریا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

پوریا و پارسا

تفریحات جدید پسرا

ازجمله تفریحات جدید پسرا رفتن به لاله پارک وستاره باران و فروشگاه رفاه هس البته این وسط مامان هم بی نصیب نمیمونه          تابستون 96 هس تو لاله پارک تبریز       ومجتمع تجاری تفریحی ستاره باران مهرماه 96             ...
12 دی 1396

یاد آوری

عکسای جا افتاده از زمستون 95     غذا خوری شاندیز        غذاخوری هیلا تو تبریز        برف بازی بابا با فسقلی ها  ...

کلاس پنجمی

پسرک مامانی ماشالله بزرگ شده امسال کلاس پنجم میره  آرزوی موفقیت میکنم برات عزیز مامان        ...

سرعین

خانه معلم سرعین    غذاخوری سرعین        پارک زیبایی شورابیل                          ...

انزلی

20 روز بعد از مشهد راهی انزلی شدیم رستوران دریایی منطقه بکر ودیدنی کیاسر             محوطه رستوران      پل چوبی کیاسر  بازار منطقه آزاد انزلی هتل فرهنگیان انزلی                      خانه معلم اردبیل رو رزرو کردیم درمسیر برگشتمون چون از جاده اسالم خلخال اوم...

مشهدگردی

شاندیز مشهد                             الماس شرق     ایستگاه مترو   باغ وحش وکیل آباد مشهد             پارک کوه سنگی         کافی شاپ پارک کو ه...

قربون امام رضا

9 تیر 96 چندرروز بعداز عید سعید فطر امام رضا مارو طلبید و چهارتایی برخلاف سال های گذشته که همیشه با خونواده شوهر میرفتیم رفتیم زیارت اقا جمعه صبح سوار قطار شدیم از ایستگاه گوگان به سمت مشهدمقدس که تا یادم میاد فکرکنم بهترین ودلچسب ترین مسافرت مشهد بود برام     سوار تاکسی راه آهن به طرف سوییت فرهنگیان مشهد    ورودی پارک علمی پرفسور بازیما تومشهد                    ...

تولد فسقلی ها

10 تیر 96 واسه پسرکوچولوها یه تولد مختصرگرفتیم   توخونه قدیمی مون چون من یه کم حالم خوش نبود معده درد داشتم شرمنده بچه ها شدم ان شالله سال بعد                ...