پوریاپوریا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

پوریا و پارسا

قربونت برم

1393/4/3 3:27
نویسنده : نازی
240 بازدید
اشتراک گذاری

Orkut Scraps - Happy Birthday

فقط سه روز تا تولدت پوریای پهلوان من

بایدزنگ بزنم به همه

پسرم هشت ساله شده

هورااااااااااااااا

داره بارون میاد!!!!!!!!!!!!!!

خوب که نگاه کردم

هواابری نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اون فرشته ها هستن که دارن گریه میکنن

آخه یکی ازبینشون کم شده

 

 

قشنگ ترین حس زمانیست که یه اتفاق خوب برات میفته و مطمئنی که اون اتفاق خوب یه پاداش از طرف خدا برای تو بوده . . .

دلتنگم،

مثل مادر بی سوادی

که دلش هوای بچه اش را کرده

ولی بلد نیست شماره اش را بگیره...

 

 

هر زمانی که ز نزدیکی من می گذری؟


خوب می فهمم من:

 
چه کسی رهگذر است!

 
من به آهنگ قدم های تو عادت دارم!


خوب هم می فهمم : 


این تو هستی و کسی دیگر نیست!


از صدای نفست می فهمم 


بوی عطر تن تو نیز خبر خواهد داد 


چه کسی آمده است!

 

 

 

همیشه لبخند بر لبانت

عشق در قلبت

لطف در نگاهت

محبت در چهره ات

بخشش در رفتارت

و حق در زبانت جاری باشد

عشقم پوریای من 

تولدت مبارک

 

 

دلنوشته :وقتی پیش داداشی هستی بچگی هات یادم میافته بغل دستش که میشینی احساس میکنم

تودیگه مرد شدی

 

 

پسندها (5)

نظرات (6)

ساخته ها نمدی
3 تیر 93 5:55
سلاااام وبتونه عالیه ما تو کار نمیدم عروس‌ک های نمدی ریسه اسم حلقه عروسک انگشتی..... بیاین وبمون ما قیمت فوق‌العاده زدیم ۴۰ درصد تخفیف خدافظ
مامانی غزل جون
4 تیر 93 5:41
سلام نازی جون شرمنده ام به خدا اگه دیر به دیر میام با این ووروجک شیطون به کارهام نمیرسم الان ساعت 5:30 صبحه و من اومدم تا به کارهای عقب مونده ام برسم تا بیدار نشده تازه امروز تولدش هم هست و کلی هم مهمون دارم بازم شرمنده ممنونم از مهربونی هات
ماماني پرنيان
4 تیر 93 11:02
اي جونم پوريا و پارساي خاله قربونتون برم پيشاپيش تولدتون مبارك.
ماماني پرنيان
7 تیر 93 12:30
تولد تولد تولدتون مبارررررركككككككككككككككككك
هانیه مامان پارسا کوچولو
7 تیر 93 20:21
ماه مبارک رمضان، بهترین ماه ها ماه میهمانی خدا، ماه خوبی ها ماه شب های قدر، ماه دعا ونیایش ماه رحمت و آمرزش و ماه خیر و برکت بر شما دوست عزیزم مبارک تولد پوریای گلم هم مبارک
شیواجونی
29 تیر 93 8:44
سلام وب عالی داریدبه من هم یه سر بزن