پوریاپوریا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

پوریا و پارسا

یادش بخیر

1393/5/9 12:50
نویسنده : نازی
222 بازدید
اشتراک گذاری

Бабочки

همیشه ازبچگی دوست داشتم زندگیم یه قصه باشه 

شبیه همون قصه هایی که مامان برامون میخوند

ساده  قشنگ  رویایی و به زیبایی یه معجزه 

خیلی سال  ازاون شب ها میگذره 

امامن هنوز توباورم زندگی رو یه معجزه میدونم

یه اتفاق خوب 

یه شروع نو

یه پایان قشنگ 

ولذت بردن ازهمه زمان هایی که داره به سرعت میگذره

بله به سرعت 

ومن ایمان دارم که روزی معجزه زندگی هرکس توی یه لحظه خاص صورت میگیره 

Engel mini bilder

عزیزم تو چهارمین معجزه زندگی من هستی 

 چهارمین بله  

اولین آشنایی من با مهربان ترین مرد دنیا 

دومین تولد عشقم پوریا 

سومین نجات معجزه آسای بابایی از تصادف وحشتناک 

وچهارمین تویی دلبندم 

پارسال همین روز  سی امین روز زمینی شدنت بود فرشته من۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

پارسال همین روز چه ذوقی میکردیم

وقتی به قول مادربزرگ فرشته های خدارو توخواب میدیدی ولبخند میزدی

لحظه ها وشایدساعت ها کنارت مینشستیم تا از همون لحظه لبخندت عکس بگیریم

چه کودکانه 

واقعا کودکانه و رویایی 

 

 

 

عزیزم چه زود گذشت 

چه زود بزرگ میشوی

ومن برای به یادآوردن آن روزهای تکرارنشدنی باید دقیقه ها مکث کنم

وبه گوشه ایی خیره بشم

واززمان غافل بشم

تا به یادبیارم که چه معصوم بودی وبازهستی

ووقتی به خودم بیاییم که

ببینم کودک نحیف دیروز

امروز روبرویم دوزانو بنشید

وصدایم کند

ماما 

 

تذکرنوشت :

سال پیش همین روز منو بابایی  به کمک مامان جون تورو پیش یه متخصص بردیم تا ختنه بشی عزیزم ویه هفته ایی  باز مهمان خونه باباجون  بودیم تا بهبود پیدا کنی 

خطوط زرق و برق

 

پسندها (6)

نظرات (4)

مامان پارسا و پوریا
12 مرداد 93 1:45
بچه ها چه زود بزرگ میشن و چقد لذت بخشه دیدن بزرگ شدنشون
پاپا
20 مرداد 93 13:18
ماشالا چقدر نازن! خدا نگهشون داره واستون.
مامانی غزل جون
22 مرداد 93 21:55
این قافله عمر عجب میگذرد... همیشه شاد و سالم باشید عزیز های من
مامان اهورا (نرگس)
10 شهریور 93 14:51
تا چشم به هم می زنی بچه ها بزرگ میشن...گزر زمان و هیچی نمی تونه متوقف کنه...