پوریاپوریا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

پوریا و پارسا

سال تحصیلی جدیدمبارک

1393/7/5 23:50
نویسنده : نازی
274 بازدید
اشتراک گذاری

درمدرسه زندگی

سرزنگ املا

یادمان باشد

برای محبت تشدیدبگذاریم

 

تانیم نمره ازمحبت هاکم نشود

یادش بخیر

دلم واسه اول دبستان تنگ شده که وقتی تنهایه گوشه ی حیاط مدرسه وایسادی

یه نفرمیادوبهت میگه بامن دوست میشی

 

یادش به خیر

دربه در دنبال کسی میگشتیم که دفترامونوجلدکنه؟؟؟

یادش بخیر

سرکلاس وقتی گچ تموم میشد خداخدامیکردیم معلم به ما بگه بریم ازدفترگچ

بیاریم

 

 

پوریای عزیزترازجانم 

مادرهمیشه نگران تووآینده توست

هرثانیه به ثانیه زندگیت دلهره فردای تو را دارد فرزندم 

امانگرانی مشکلات فردا را ردنمیکند 

بلکه تنهاآرامش امروز را افراری میدهد

اماچه کنم که مادرم دست خودم نیست تادم مرگ نگران لحظه به لحظه هایت هستم

همه زندگی من

فرزندم یک اسب اصیل هیچ وقت درمسابقه به اسبهای دیگر نگاه نمیکند 

اری تمام فکروتمرکزش را روی سریع دویدن میگذارد ودرست انجام دادن کارخود .

اگرفکرت خوب ومثبت باشد

دربحرانی ترین وناامیدانه ترین زمانها میتوانی موفق باشی 

به امید موفقیت وخوشبختی ات تمام هستی من 

Smiley ecole 23

مدرج شکلک ها

پسندها (4)

نظرات (4)

مامانی هیما
6 مهر 93 9:19
پوریا جان ان شااله توی تمام مراحل زندگیت موفق باشی و سال تحصیلی خوبی داشته باشی
مامان دانیال&ویانا
7 مهر 93 9:29
پوریای نازنین انشالا همیشه موفق و موید باشی عزیزکم هزار ماشالا بهت خاله جون خیلی نازی
هانیه مامان پارسا کوچولو
8 مهر 93 18:52
عزیزم برات آرزوی موفقیت تو تمام مراحل زندگی رو دارم مخصوصا تو کسب علم و دانش سال تحصیلی جدید و هم بهت تبریک میگم
مامان الهام
9 مهر 93 15:13
پوریا جون سال تحصیلی جدید رو تبریک میگم انشاالله همیشه موفق باشی