پوریاپوریا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

پوریا و پارسا

برای پوریای نازم

1393/9/5 9:48
نویسنده : نازی
394 بازدید
اشتراک گذاری

عشق آن نیست که یک دل به صد یاردهی 

عشق آن است که صد دل به یک یاردهی

 

 

متن احساسی وتیکه دار من به پسرم 

من کاکتوس نیستم من یه پسرم 

من کاکتوس نیستم من یه پسرم با احساسات پاک و بی ریا 

من کاکتوس نیستم من یه پسرم یه پسر که گاهی واقعا نیازداره تو بغلش کنی 

من یه پسرم نیازدارم باورم کنی قبولم کنی 

من یه پسرم توی این نامردی ها تو لااقل مردی رو برم ثابت کنی

من یه پسرم من اموال شخصیت نیستم و بلکه پاره تنت ام 

من یه پسرم باغرور مردونگی ایم نیاز دارم تو منو تو بغلت بگیری ومحکم به خودت فشاربدی که بهم ثابت بشه فراموش نشدم 

من کاکتوس نیستم 

اینو بفهم 

به سلامتی همه پسرایی که ته دلشون پاکه 

 

 

 

 

پوریای عزیزم میدونم که با اومدن پارسا یه کم بهت بی توجه شدیم امیدوارم منو بابایی رو ببخشی دلبندم مطمیین باش که قلب مادر همیشه برای تو می تپه وهمیشه دلواپس توست تاابد

 

پسندها (2)

نظرات (0)