پوریاپوریا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

پوریا و پارسا

عشق های من

1393/9/5 15:24
نویسنده : نازی
223 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای زندگی ام گرم میگذرد باشما

به گرمای لحظه هایی که درآغوش ام جای دارین 

باشماگرم هستم

وساعت عشقم

تمام لحظه های زندگی ام است

وثانیه هایی که پراست از عطر وبوی عشق من به شما

می دانم همیشه همین گونه که هستین باقی خواهید ماند

            مثل یک گل

                    به پاکی چشمهایتان

                            به وسعت دنیای کودکی تان 

                                            وهمواره بی همتا وخالص 

                                                              باقی خواهیدماند

 

 

امواجی ازیاد تان رادر دریای خاطرهایم نگه خواهم داشت 

 

ای همه  دنیا فریاد عشق مرا بشنو چه بی انتهاست قصه عشق من وچه خوشبختم وازاینکه درکنارتان هستم  فرزندانم برایم ازهمه چیز وهمه کس عزیزترهستین

پسندها (1)

نظرات (0)