پوریاپوریا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

پوریا و پارسا

تقدیم به مادر

1392/10/22 13:34
نویسنده : نازی
498 بازدید
اشتراک گذاری

گفتم: خسته ام….
گفتی: لا تقنطوا من رحمة الله…از رحمت خدا ناامید نشوید(زمر/۵۳)

گفتم:هیشکی نمی دونه تو دلم چی می گذره…
گفتی: ان الله بین المرء و قلبه…خدا حائل است میان انسان و قلبش(انفال/۲۶)
گفتم: هیچ کسی رو ندارم…
گفتی: نحن اقرب الیه من حبل الورید…ما از رگ گردن به انسان نزدیکتریم(ق/۱۶)
گفتم: ولی انگار اصلا منو فراموش کردی…
گفتی: فاذکرونی، اذکرکم…منو یاد کنید تا یاد شما باشم(بقره/۱۵۲)

آسوده بخواب مادربیمارم

راحت شدی ازاذیت وآزارم 


بر خاک تو از اشک ، چه ها می کارم
بعد از تو فقط بغض و خدا را دارم 


رمز من و عشق ، نام زیبایت بود
جنت ، فرشی به زیر پاهایت بود

روزی که تو را شناخت ناباوری ام –
افسوس که زندگی م ، منهایت بود!ا


ای مادر آفرینش ریحان ها
رمز هیجان پروری توفان ها

ها! مادر بغض های سرگردانی
نشنیده ترین سمفونی باران ها.!!


گل بود ولی قافیه اش پر پر بود
درکش ز توان عشق بالاتر بود

حتی خود عشق سینه چاکش شده بود
لبریز حماسه بود ، چون مادر بود!


دستش همه کینۀ زمین می شوید
چشمش ز یگانگی نشان می جوید

هر جا که قدم به تربتش بگذارد

سرمست ترین بهشت ها می روید

من شب فاصله ام


تو کجایی مادر


من لب حوصله ام


تو کجایی مادر


من به عادت بیمار


تو کجایی مادر


من ز دنیا بیزار


تو کجایی مادر


من به نفرین زمان


تو کجایی مادر


من در آغاز خزان


تو کجایی مادر


من به ماندن گریان


تو کجایی مادر


من به رفتن خندان


تو کجایی مادر


من به دل غم دارم


تو کجایی مادر


من تو را کم دارم


تو کجایی مادر


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پرنيان
22 دی 92 13:55
اي جان عزيزم چه پسراي نازنيني خدا براتون نگهداره
مامان آیهان
22 دی 92 17:53
خیلی قشنگ بود من که واقعا اشکم درومد عزیزم خدا مادرتو بیامرزه من که نبودن مادر کمبود بزرگیه تو زندگیم اما هنوز باهاش کنار نیومدم
مامان آیهان
26 دی 92 11:05
سلام مامانی ما آپیم بیا پیشمون