پوریاپوریا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

پوریا و پارسا

پسرم آقاشده

1392/12/17 17:21
نویسنده : نازی
495 بازدید
اشتراک گذاری

پسرگلم 14 اسفندواسه اولین بار رفت آرایشگاه مردونه

البته که مامانی چندبار با اون قیچی کج وکولش حسابی از خجالت پارسا دراومده بود

ولی این بار بابایی گفت میخوادکه شازده پسرمونو ببره آرایشگاه مردونه اخه نی نی 8 ماهه توآرایشگاه مردونهه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!متفکرمتفکرمتفکرمتفکرمتفکر!

 

 

 

خوب دیگه مااینیم دیگه نی نی هستیم ولی به بابایی ثابت کردیم مردشدیم خودشم ازنوع جهان پهلوان تختی .

 

اخ قربونش برم چقدراین فندق ما معصومه بابایی میگفت اقای آرایشگر مونده بود هاج وواج که این اولین باره یه قندعسل هشت ماهه میاد مغازش بدو رفته یه عروسک پشمالوآورده واسه پارسا که مباداگریه کنه ولی پارسا خوشگله افتخارنداده بهش دست بزنه خیلی آروم نشسته مثل آدم بزرگا فقط عمورونگاه کرده

چشم نخوره بچم  totalgifs.com chaveiros gif gif chaveiros11.gif

 

پارسا قبل اصلاح

 

پارسا بعدازاصلاح

ماشالله

 

 

واماازشیرین کاری های داداشها این روزها یه گوشه اتاق دراز میکشن داداشی نمیدونم چی توگوش پارسامیگه یا چه ادا اطواری واسش درمیاره نمیدونم که؟

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برمیگردن زل میزنن به مامان  ومیخندن  وااااااااااا

   glossy smiley blue gross

پارسا درحال حاضرشدن واسه بیرون رفتن

 

توروخدا مامانی همشون بهم میاد بذاربمونه خسته شدم هی اینومیپوشونی  اونو میپوشونی

دوساعته منتظرم چراحاضرنمیشی مامانی کمرم خشک شد

barrinhas14

حالا کجاشودیدی نی نی کوچولوی ما درحال غذاخوردن خوابش میبره 

totalgifs.com babys gif gif baby5.gif

واما ازتقویم داداشی ها دست بابایی دردنکنه بابایی تو نمونه ای ی ی ی ی

 

 بهترین آرزوها وبهترین امیدهاروبراتون دارم فرشته های من 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامانه کیاناوهانا
17 اسفند 92 18:20
خصوصی
مامان پارسا کوچولو
17 اسفند 92 22:16
آفرین به این گل پسر که اصلاح کردنی گریه نکرده مبارک باشه خاله راستی گلم خیلی ناز و خوردنی شدی
الهام مامان سلنا
18 اسفند 92 14:25
فدای این آقا کوچولو بشم وای چه خوردنی شده عزیزم مبارکت باشه به به چه تقویم قشنگی دست باباتون درد نکنه
نازی
پاسخ
مرسي خاله ازلطفت ممنون
مامان بنیتا
19 اسفند 92 3:18
واااای خدا چه قندعسلای ناززززی خدا براتون حفظشون کنه گلم عزیزم ممنون که بهمون سرزدی خصوصی دارین
مامان پرنيان
19 اسفند 92 9:01
سلام نازي جونم الهي خاله قربونت برم پارسايي. ماشاله تو رو خدا براش اسپند دود كن .الهي خدا هر دو تاشون رو حفظ كنه
نازی
پاسخ
خدانکنه خاله مهربونم پرنيان نازموببوس
مامان لیانا جون
19 اسفند 92 9:39
ماشاا... چقد خوش تیپ شده گل پسرمون نازی جون حتما ی اسپند براش بدود بوس برا گل پسر
نازی
پاسخ
مرسي خاله باچشاي خوشگلت ميبيني
زهرا مامان ارتا
20 اسفند 92 18:27
عزیزکم اصلاح کردن مبارک ماشالاه اقایی شدی برای خودت پارسا جون الهی قربونت برم من تپلیه من چه تقویم خوشگلی دست بابایی درد نکنه نازی جون خدا این کوچولوهای دوست داشتنی رو براتون نگه داره من از طرفدارای سرسخت پارسا جونم اخرشم یه روز میخورمش این تپلیو
نازی
پاسخ
ممنون ازلطفت گلم خبرنداري ازمن که هرشب به آرتا جونم سرميزنم وميبوسمش
مامان مهرناز
20 اسفند 92 23:38
ماشالله چه پسرای نازی خدا برات نگهشون داره
مامان مهرناز
21 اسفند 92 12:43
خصوصی گلم
شقایق.مامان حباب
22 اسفند 92 16:20
مبارک باشه عزیز دلم ایشالا واسه عروسیت بری سلمونی... چه تقویم نازی خییییییییییییلی قشنگ شد.///
شیما
23 اسفند 92 18:21
واااااای واااااااااااااااااااای دلم رفت الان غش میکنم واسه این پارسا وروجکقربون جفت گلات برم من که مث ماه میموننکاش پسر منم که قراره بعدنا بیادشکل پارسا باشه تا خودم گاج گاجش کنمگلم خصوصی
شیما
23 اسفند 92 18:21
رمز:زیباترین
مامان پرنيان
24 اسفند 92 8:44
ايام اسفنديت پر از تابش اميد . تمام اسپندهاي جهان را بر آتش مي پاشم كه چشم نخورد مهرت در دلم
پگاه مامان آرتین
24 اسفند 92 12:48
عزیزم عکسها عالی بود ماشالا به این پسرای گل دست بابایی دردنکنه مامانی شما هم خسته نباشید
مامان آیهان
27 اسفند 92 12:18
تو مسیر رسیدن بهار شاخه های خشکیده دلتو تو آتیش امروز بسوزون تا گرم شه دل مهربونت! 4شنبه سوری مبارک!
نازی
پاسخ
مرسي عزيزم عيدشماپيشاپيش مبارک
الهام مامان سلنا
28 اسفند 92 11:11
عزیزم سال نو رو پیشاپیش تبریک میگم بهتون انشاالله سال خوبی داشته باشین و تو سال جدید به همه ی آرزوهای قشنگتون برسین کوچولوهای نازتو ببوس