پوریاپوریا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

پوریا و پارسا

ماه کوچولوی ما

1393/2/14 11:43
نویسنده : نازی
252 بازدید
اشتراک گذاری

فندق مامان روزه شد

 

دوستت دارم اما نه به اندازه ی بارون چون یه روز بند میاد

دوستت دارم اما نه به اندازه ی برف چون یه روز آب می شه

دوستت دارم اما نه به اندازه ی گل چون یه روز پژمرده می شه

دوستت دارم به اندازه ی یه دنیا چون هیچ وقت تموم نمی شه

 

گنجشک مامان این روزها خیلی بلا شدی یه دست وپایی میزنی وقتی سینه خیزی مثل اینکه داری شنامیکنی به نظرم خیال چهاردست وپارفتن نداری کم کم داری واسه پاگرفتن تلاش میکنی

ازدندون هم که ماشالله خبری نیس البته لثه های نازت یه کم  التهاب دارن میدونم اذیت میشی انگشتای نازتومیبری تودهنت گاهی هم مخصوصاوقتی عصبانی میشی سرتومیکوبی به جایی اخه قبل دندون یه کم سردرد طبیعیه عزیزم عاشق  بازی هستی اونم بازی های پسرونه وپرسروصدا  

همش دوست داری سرپا بمونی البته که پاهای نازوتپلی ات زود خسته میشن دستت رو هم میگیری به لبه مبل خسته که میشی شروع میکنی به جیغ وداد وکمک میخوای که بشینی ونفس تازه کنی گاهی هم که نمیتونی خودتونگه داری تلپ میشی رو زمین نگاه میکنی به وضعیت موجود که اگه کسی نازتونکشه گریه روسرمیدی

یه کم ازوضعیت وزنت نگرانیم گلم سرفرصت بابایی قراره شماروببره یه دکترخوب

یه کم کم اشتهاتشریف داری ازهمون بلایی که مامانی میترسید سرش اومد کم مصیبت داریم ازدست پوریا شماهم به داداشی ملحق شدی

تازه این بغلی شدن شماهم یه مکافاتی شده تعطیلات آخرهفته رو خیلی آرومی چون بابایی سرکارنمیره دربست دراختیارخونواده است همش توگردشو مهمونی ووووووووو ولی امان ازروزاول هفته وگریه های شما

 اما مامان میدونه شماخیلی نی نی آرومی هستی این گریه هام به خاطراینکه چهاردست وپانرفتی وقتی میبینی همه ازدور وبرت میرن حوصله ات سرمیره خوب اگه کم کم پابگیری این مشکلمون هم حل میشه 

هر وقت خواستی بدونی چند تا دوستت دارم

انگشت بذار رو نبضت

اون موقع می بینی دوست داشتنم تمومی نداره

ماهگیت مبارک عزیززززززززم م

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ماماني پرنيان
15 اردیبهشت 93 9:11
اي جونم گلم ده ماهگيت مبارك خاله جون پرنيان من هم دندون نداره اون هم بي اشتها شده همه مي گن به خاطر دندونهاشه
مامان دانیال-ویانا
15 اردیبهشت 93 9:37
اااااااااااااااااااای جون دلم قربونت برم من جیگر خاله 10ماهگیت مبارکهزار ماشالا گلم دوستت دارم بوووووووووووووس
هانیه مامان پارسا کوچولو
16 اردیبهشت 93 1:49
گلم 10 ماهگیت مبارک
مامانی هیما
16 اردیبهشت 93 12:36
10 ماهگیت مبارک پسر خوشگل
مامان پارسا و پوریا
16 اردیبهشت 93 21:50
عزیزم درک می کنم نگرانیاتو. گلم ببخشید که دیر بهتون سر زدم.چند وقته خیلی گرفتارم.ایشالا تابستون جبران می کنم. میگن بچه ها اگه دیرتر دندون در بیارن دندوناشونم دیرتر خراب میشه. پوزیا که رکورد زد توی زود دندون درآوردن!
نــگاری
19 اردیبهشت 93 0:05
10ماهگیت مبارک
مامان آنيسا
19 اردیبهشت 93 22:28
10ماهگیت مبارک عزیزم دیگه به یکسالگیت کم مونده نازی جون ما هم آپیم بیا پیشمون