پوریاپوریا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

پوریا و پارسا

به خاطرتو

1393/4/29 8:14
نویسنده : نازی
257 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

به خاطر تو

 

 

 خورشید را قاب می کنم و بر دیوار دلم می زنم

 

 

به خاطر تو

 

 

 اقیانوس ها را در فنجانی نقره گون جای می دهم

 

 

به خاطر تو

 

 

 کلماتم را به باغهای بهشت پیوند می زنم

 

 

به خاطر تو

 

 

 دستهایم را آیینه می کنم و بر طاقچه یادت می گذارم

 

 

به خاطر تو

 

 

 می توان از جاده های برگ پوش و آسمانهای دور دست چشم پوشید

 

 

به خاطر تو

 

 

 می توان شعله تلخ جهنم را

 

 

 

چون نهری گوارا نوشید

 

 

به خاطر تو

 

 

 می توان به ستاره ها محل نگذاشت

 

 

به خاطر روی زیبای تو بود

 

 

 

به خاطر دل پاک تو بود

 

 

که پاکی باران را درک نکردم

 

 

به خاطر عشق بی ریا به تو بود

 

 

که عشق هیچ کس را بی ریا ندانستم

 

 

به خاطر صدای دلنشین تو بود

 

 

که حتی صدای هزار نی روی دلم ننشست

 

 

عزیزم...

 

 

عشق را در تو  ، تو را در دل ، دل را در موقع تپیدن 

 

 

وتپیدن را به خاطر تو دوست دارم

 

 

 

من بهار را به خاطر شکوفه هایش

 

 

زندگی را به خاطر زیبایی اش و زیباییش را

 

 

 به خاطر تو دوست دارم

 

 

همه چیزم به خاطرتوست فرزندم

 

 

 

 

 

عزیزم بااومدن تو زندگیم خیلی تغییرکرده 

اینو هیچ وقت یادت نره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)