پوریاپوریا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

پوریا و پارسا

درددل

1393/4/15 14:00
نویسنده : نازی
299 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدایی که

حس کردنش

فقط یه کم خلوت کردن میخواهد

ستايش مخصوص خداست كه‌ هستى او‌ اول در‌ وجود ‌و‌ مبدء آفرينش است

بى آنكه ‌آن ذات ازلى را‌ اول ‌و‌ ابتدائى باشد ‌و‌ آخر در‌ وجود است بى آنكه

‌آن حقيقت ابدى را‌ آخر ‌و‌ انتهائى باشد

 

 اى خداى بزرگ هيچ كس نمیتواندشكر ‌و‌ سپاست را‌ به‌ حد كمال به‌ جا

اورد چرا كه‌ بر‌ هر‌ شكرى كه‌ كند ‌آن شكر هم نعمت ‌و‌ احسان تست

 

خدای خوب ومهربونم

شکرت را هرچه به جاآورم کم است 

درتمام لحظه های گذشته وحال

تمام ان ثانیه ها که گذشتند

تاساعتی پیش را رقم زنند

حس میکنم که چگونه حمایتم میکنی

 

 

برایت مینویسم خدای من

گاهی اوقات دستهایم به آرزوهایم نمی رسند شاید چون آرزوهایم بلندند …
ولی قلب لبریزاز صبرم می گوید :
امیدی هست

چون خدایی هست …

آری و
همواره با خود تکرار میکنم

امیدی هست ؛

چون خدایی هست …

 

وقتی هرروز صبح میشه باخودم میگم، پروردگارا :

 

از اینکه یکبار دیگه منو لایق حیات دونستی سپاسگزارم


از اینکه فرصت یک شروع مجدد را به من دادی متشکرم


از تو میخوام به من درک و درایتی بیش از پیش ببخشی تا امروز اشتباهات

دیروز را تکرار نکنم


فرصتهایی که در اختیارم قرار میدی از دست ندم و از یاد نبرم که امروز بتونم

همسرم وفرزندانم را دوست بدارم !

 

خدایا شکرت به خاطر فرشته های دوست داشتنیت

 

 

خدای خوب من ، زندگی به سختی اش می ارزد اگر تو در انتهای هر قصه ایستاده باشی …

لی لی شکلک

پسندها (7)

نظرات (5)

رضوان
15 تیر 93 16:25
سلام نازی جون...جیگر پوریا که از این خیابونها میخواد...قابلشو نداره ...راستش اینو من از فروشگاه بازیهای فکری کودکان خریدم.به چکار بود به اسم شهر کوچک من...فقط هم همین پارچه که شکل خیابون داره داخلش بود.. اخه من یک دوست وبااگی دیگه هم دارم که پسملهاش پوریا پارسان...اراکین...فکر کردم شمایید...میخواستم بخرم براتون رفتم اراک بدم بهشون...
نازی
پاسخ
سلام الهي من قربون اون مهربوني هات برم نه گلم ماآذري هستيم قربون شکلت .ممنون زحمت کشيدي راهنمايي کردي حتما تهيه ميکنم خداپسرنازتو حفظ کنه
مامانی هیما
18 تیر 93 8:26
مامانی چه متنهای قشنگی گذاشتی
مامان الهام
21 تیر 93 1:49
چه متن های قشنگی دستت درد نکنه
هانیه مامان پارسا کوچولو
21 تیر 93 12:52
مامانی این پست عالی بود برای شما و خانوادتون آرزوی سلامتی و خوشبختی میکنم
زهرا مامان ارتا
23 تیر 93 18:55
ای قربونت برم من هزار ماشالاه