پوریاپوریا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

پوریا و پارسا

مادرفدای شما

1393/10/14 22:11
نویسنده : نازی
340 بازدید
اشتراک گذاری

پارسای نازنینم

برایم مهم نیست چه می شود


به همه ی باورهایم سوگند


هیچ چیزی برایم مهم نیست


یک کلام !


من …


دست از دوست داشتنت نمی کشم !

 

سرمایه ام تویی !


از تمامِ دنیا فقط …


بی اندازه دوستت “دارَم

 

آدم باید یه " تو " داشته باشه ...


که هر وقت از همه چی خسته و ناامید بود


بهش بگه :


مهم اینه که تو هستی ، بی خیالِ دنیا ...!

 

 

خونم را به هیچ بیماری هدیه نمیکنم.....

 


نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه!!!!!

 


غیرتم قبول نمیکند در رگ های دیگری باشید......

 


ای عشق های همیشگی من ....

 

 

 

من خــــــــــوشبخــــت ترینم ..

 

چـــون شما رو دارم ..

 

شمایی که ..

 

حتـــــی فکر کردن بهتون ..

 

قلبمـــــو گرم میکـــــنه ..

 

شما رو با همـــه دنیــــــا هم عوض نمیکنم ..

 

هیـــــچوقت اینقــــــدر آرامش نداشتـــم

 

محبوب ترین های قلبـــــم ..

 

دوستــــــتون دارم

 

پسندها (2)

نظرات (0)