پوریاپوریا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

پوریا و پارسا

هجده ماهگی مبارک

1393/10/14 22:26
نویسنده : نازی
291 بازدید
اشتراک گذاری

 شاخه گل سرخ به سویت فرستاده و بر تک تک گلبرگ های آن می نویسم ماهگردت مبارک !

balloonshb

*

*

*
سلام عزیزم لحظه ی ورودت به دروازه ی قلبم ولبخندشکفتنت به باغچه ی دنیا رو اول به خودم

چون سراغاز حس خوشبختی من است

وسپس به تواز ته دلم تبریک میگم …

نازنینم

(هجده مین ماهگردت) مبارک

.hbday02

 

*

*

*

قشنگ ترین صدای زندگی ام تپش قلب توست

با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای

من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

 

hb09*

*

*

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را به تو تقدیم میکنم

هجده ماهگیت مبارک

*69.gif62.gif

*

*

این چندمین روز  تولد توست؟

و چندمین انبساط مجدد کائنات؟

این چندمین بارخلقت است؟

و چندمین انفجار سکوت؟

چندمین لبخند آفرینش؟

 

خورشید را چندمین بار است که میبینی؟

و پروانه ساعتها چندمین بار است که میچرخد؟

و ثانیه چندمین بار است که به احترام تو برمیخیزد؟

چندمین بار است که مجدداً نفس میکشی؟

چندمین دم!؟

چندمین آن!؟

آه که تو چقدر خوشبختی!

و جهان چه پرغوغاست

آرزودارم

که بینهایت امین روزتولد تو را جشن بگیرم . . .

*

*

*گل زرق و برق تصاویر

تو یک تولدی شدی به قلب زخمی ام ببین / که با تو من ظهور شدم احیا شدم مثل نگین

 

*

*

*

امشب که شب ماهگردته بهترین ها رو آرزو کن

من هم از خدا همون بهترین ها رو برات آرزو مندم

تبریک دست خالی مرا باسخاوت بی حدت بپذیر

(ماهگردت مبارک)


*

 

عزیزم نمیدونم چرا ولی واکسن هجده ماهگیت خیلی اذیتت کرد قربونت برم امیدوارم هیچ وقت مریضیت رو نبینم عسلم

درضمن کلوچه مامانی همزمان باماهگردت دوتا over44.gifover44.gifدندون خوشگلم درآوردی مبارکه عزیزم

پسندها (2)

نظرات (0)