پوریاپوریا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

پوریا و پارسا

قشنگی

1393/12/9 11:47
نویسنده : نازی
451 بازدید
اشتراک گذاری

معبود من قشنگی را افریدی ؟؟؟

یاقشنگ آفریدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نمیدانم زیبای زیبایان

ظریف ترین نقوشت را باتدبیر نگاره کردی!!!

 

خدایا

لبخند خداوند را در آفریده های زیبایت میبینم 

 

یادگرفتم

خدایا

اگرامروز ازخنده فرزندم به وجد آمدم 

شکرش را درتنهایی به جای آورم

نه وصف خنده اش را درجمع

مغرور نشوم

وهمواره توراسپاس گویم

به خاطر لطفی که درحق من داشتی 

 

به قول بزرگی اگر شب هنگام  بی اختیار ازخواب بیدارشدید 

سریع نخوایید

شاید ملکی به اذن خدا شما را ازخواب بیدار کرده 

تا با خدا هم  صحبت بشید

تا خدا رو شکرکنید

 

وسپاس وهزاران سپاس

که مرا لایق این همه خوشبختی دانستی

 

0-2gelebloem.gif

خدایا

خدایا 

خدایا

بوی ناب بهشت میدهد همه نامهای قشنگ تو

دلم سبک میشود بازمزمه نامهای زیبایت

خدایا

من همانی ام که وقت وبی وقت مزاحمت میشم

همانی که وقتی دلش میگیرد وبغضش میترکد میاید سراغت

من همانی هستم که دعاهای عجیب وغریب میکند 

شاید باحرف هایم باعث خنده دیگران میشوم

ولی فقط تومیدانی که

مهرمادرچیست 

وفقط تومیدانی که

روح من سرگردان دومخلوق توست 

فقط تومیدانی که

عشق یعنی

همین و

بس

فقط تو میدانی

مادر یعنی چه

 

0-2gelebloem.gif

واما من  

انگارجایی

دربهشتی دور

نوری آمد 

شعله ای شد

گرم مثل عشق 

پاک مثل شبنم

زیبا مثل گل 

جان دادبه تمام لحظه های بودنم

 

تکه هایی ازوجودم پراز شور وعشق

معبودم همین دلخوشی برایم بس

تا آخر دنیا تا آخرعمر

 

 5.gif

اینم چندتا عکس یادگاری از پسرای گلم تو لاله پارک تبریز 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قربونتون برم فرشته های من

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

عکس جامونده ازجشن دندونی پسرخاله گلم ایلیا

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان علی کوچولو
10 اسفند 93 0:25
سلام مامان نازی ماشا الله پسرای خوشگلی دارین خدا حفظشون کنه به ما هم سربزنید لطفن
مینا
22 اسفند 93 20:59
اميدوارم هميشه شاد و لبتون خندون باشه عزيزم خدا فرشته هاي نازتو واست حفظ كنه الهي
عمه فروغ
23 اسفند 93 13:17
سلام هزار ماشاا.. گل پسرای نازی دارید خدا براتون نگه داره ان شاا.. همیشه سلامت و شاد باشند
مامان الهام
20 فروردین 94 16:47
مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک