پوریاپوریا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

پوریا و پارسا

امان ازدست ویروس

1392/11/16 12:03
نویسنده : نازی
536 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تقریبا سومین روزه که پوریا جونم داره با تب دست وپنجه میزنه دوروزپیش که ازخواب بیدارشد واسه مدرسه همش میگفت مامانی سرم گیج میره منم فکرکردم چون گرسنه اس واسه همین

 

ولی غافل ازاینکه این ویروس لعنتی بازم داره تشریف میاره وای که از هرچی دکتروامپول ووودیگه متنفرشدم تااینکه پریشب بچم داشت توتب میسوخت نزدیک صبح رفتیم بیمارستان که متاسفانه ازدست دکترخوابالوکاری برنیومدsponge-bob-yesemoticons-001

با وجود سرم وامپول بازم تب داشت تا اینکه مجبورشدم خودم فرداش ببرم یه دکتردیگه الانم باوجودچندتاامپول هنوزکاملا تبش قطع نشده الهی بمیرم بچه ام چه زجری میکشه خدابگم بعضی ازاین دکترای بیسواد چیکارکنه .امروزهم باوجود دگزا وامپی سیلین وتب بر وووووغیره تازه یه کم اشتهاش بازشده عزیز دلم فدات شم الهی چقدراذیت شدی 

 

خداکنه زودترخوب شی عزیزم همش به خاطراینکه عزیزم ما هرروز توخونه سرصبحانه ناهارشام دعواداریم اگه شمایه کم فکرکنی که چرا مامانی همش بهت التماس میکنه غذاتوکامل بخوری متوجه میشی که چرا .تازگی ها هم متوجه شدم که همه تغذیه هایی که مامانی برای مدرسه ات گذاشته تو جای مخفی کیفت قایم کردی وتغذیه های چندروزت تلنبارشده وقتی هم من متوجه شدم الکی میگی یادم میره بخورم

واقعا متاسفم که من چیزی رو که نمیخوام دراینده اتفاق بیفته کم کم دارم باچشم خودم میبینم که شماچندسال که بزرگترشدی ازکمبود ویتامین وخرابی دندون وکمبود وزن و وووخدای نکرده هزارتا مشکل دیگه رنج خواهی برد اینهاهم عزیزم هرگز تقصیرمن نخواهدبود من برای شماازبابت خوردوخوراک چیزی کم نمیذارم شما خودت ازسرلجبازی به نصایح بنده بی اعتناهستی خوبه که زیادتنقلات نمیخوری بااین همه بازم بی اشتهاتشریف داری

فقط بدون که این پنجمین بار که ازشروع مدارس تا الان مریض شدی منم که دیگه به قول قدیمی ها کاسه صبرم لبریز شده چون وقتی شمامریضی علاوه بر رسیدگی به شما وخواهش والتماس که اینو بخوری خوب میشی اونو بخوری خوب میشی وشماهم که طبق معمول نازوادا درمیاری تازه بایدمواظب پارسا کوچولومون هم باشم همش توبغلم سرپانگه دارم تا ازشماسرایت نگیره تازه بااون همه دردسرآشپزی وغذاهای متنوع که من با وجودیه بچه شیطون توبغلم واست میپزم مرحله زجرآورش این جاست که شمالب به غذا نمیزنی متوجه باش که درآینده خودت پشیمون خواهی شد

خدا یالطفتو شامل حال همه نی نی های لجبازویه دنده بکن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پارسا کوچولو
17 بهمن 92 18:38
پوریا جونم ایشالا زودتر خوب شی البته باید خودتم کمک کنی باید خوب بخوری خوب هم استراحت بکنی اینقد مامایی رو اذیتش نکن مامایی شما حرص نخور همه ی بچه ها مخصوصا پسربچه ها لج بازن این فسقلیه منم این روزا خیلی لج میکنه....
مامان پارسا و پوریا
18 بهمن 92 20:31
آهــــــــــــــــــــــــ
مامان شایان
24 بهمن 92 1:01
عزیزم کوچولوهای نازی داری.خدا حفظشون کنه براتون