پوریاپوریا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

پوریا و پارسا

برای مادرم

1392/11/23 13:28
نویسنده : نازی
254 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

مادرم

گاهی دلم میخواهدبرایت بنویسم از دلتنگی هایم ازتنهایی هایم از کمبودی که با نبود توحس میکنم ازحسرتی که با دیدن مادر هم سن وسالهایم میخورم وهمیشه به خداگلایه دارم که چرا من ......اماغافل ازاین که حتی اگرهزاران ورق کاغذ هم برایت بنویسم تنها کلمه ای که درآخرنوشته هایم ازقلم نخواهدافتاد این است  :

افسوس وصدافسوس..

 

 

دلتنگی هایم هیچ درمانی ندارد

بغض های شبانگاهی   گریه های یواشکی  خنده های الکی

حتی درآغوش کشیدن جایی که تودرآن خفته ای

بد تنها مانده ام سهم من ازاین تنهایی همان عهدیست که بسته ام باتو

دلم برایت تنگ است مادرده سال گذشت که تورفتی

ومن فقط میتوانم گل بیاورم برای مزارت

وعکس صورت مهربانت راببوسم

دلتنگتم مادر ..

 

 

زندگی گاهی وقتا اون شکلی که میخواهیم نمیگذره وبرحسب اتفاق اون روزهاهم ازسرنوشت سازترین روزهای زندگیت اند !اون وقته که تاعمرداری واسشون حسرت میخوری!هی خدا.......

 

  شکلکهای جالب آروین 

گلهای بهشت سایه بانت مادر

صددسته ستاره ارمغانت مادر

دیگرچه کسی چشم به راهم باشد

قربان نگاه مهربانت مادر

 

غصه هم می گذرد

نه تو می مانی و نه اندوه
 
و نه هیچ یک از مردم این آبادی
 
به حباب نگران لب یک رود قسم
 
و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت
 
غصه هم می گذرد
 
آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند
 
لحظه ها عریان نند
 
به تن لحظه خود، جامه ی اندوه مپوشان هرگز

 

خدایا

شکرت همیشه میگن خدااگه یه در روببنده 
یه دردیگه روبازمیکنه 
تواین مورد هم لطف خداشامل حال من شده 
خدایامرسی بابت همسرخوبی که بهم رسوندیش
واقعابهش نیازدارم ..........
 
دل نوشت :گاهی وقتا آدم واسه نوشته هاش نیازبه مخاطب خاص داره 
مامانم ازوقتی که خودم مامان شدم ونی نی هام اذیتم میکنن میفهمم که چی کشیدی ودم نزدی بابزرگترشدن نی ی هام هرروزبیشتروبیشتربهت احساس نیازمیکنم
منوببخش مامانم

گوشزدنوشت :یادم نره مامانم کی بوده وکی هست مواظب رفتارم باشم

 
      
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الی مامان آنیل
25 بهمن 92 22:33
الهی خدا پارسا جون و پوریا جونو حفظشون کنه خیلی نازن
مامان محمد هانی
26 بهمن 92 0:00
به به به چه پسرای خوشملی.خدا حفظشون کنه.منم لینک کردم شما رو....
مامان سه قلوها
27 بهمن 92 10:44
سلام عزیزم ممنون اومدی گلم بابت توصیه ای که کردی هم ممنونم واقعا ، چشم ، حتما انجامش میدم گل پسرای نااااااازی داری ماشالااااااااااا ، خدا هردوشونو حفظ کنه در مورد این پستت ، راست میگی ، من همین الانش اینقده شرمنده ی مامان و بابام شدم که روم نمیشه تلفنی زیاد باهاشون صحبت کنم ولی هنوز هم تا بچه هام به دنیا نیان نمی فهمم چقده زحمتمو کشیدن
مامان سه قلوها
27 بهمن 92 10:45
راستی عزیزم ، لینکتون کردم
مامان پرنيان
28 بهمن 92 9:01
الهي عزيزم چقدر قشنگ بود خدا رحمت كنه ماماني مهربون رو و حفظ كنه همسري با وفا رو دوستم .
رضوان مامان رادین
28 بهمن 92 11:25
عالی بود...خدا سایه مامانامونو از سرمون کم نکنه انشاا...