پوریاپوریا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

پوریا و پارسا

خرید داداشی ها

1392/12/3 17:16
نویسنده : نازی
248 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعدازبیست وچندروزتونستیم ازدست این ویروس سرماخوردگی خلاص شیم  ایام مریضی ودکترودارو بحمداله سپری شد

شکلکهای جالب
 آروین

ونوبت رسید به وعده وعیدهای بابایی وشیطنت های داداش بزرگه که حالا که من خوب شدم وقراره دیگه مواظب خودم باشم وخوب غذابخورم قراره بابایی هم ازخجالت پوریا دربیاد هم به خاطربهبودیش هم به خاطر کارنامه عالی که جایزه وجشن کارنامه هم ازدست ویروسه جون سالم به درنبرده بود تاخیر جایزه هم به ضرر بابایی تموم شد ومجبورشدیم هی قول وقرارامونو بیشتروبیشتر کنیم تا حدورشکستگی بابا

 

بیچاره بابایی هم که مجبوره ودم نمیزنه که sponge-bob-yesemoticons-017

وبشکن های پوریا جونم که ازخوشحالی نمیدونه چیکارکنهgfhgj

جوونم واستون بگه که از شهربازی گرفته تا جایزه واسباب بازی وفروشگاه رفاه و شام شاهانه و.....الاآخر

 

جمعه دوم اسفند دیگه بابایی تسلیم پوریا شداینم چندتا عکس توفروشگاه شهدای بهمن کنارپل کابلی

دقت کنین تمام عکس ها کنار غرفه اغذیه 

 

اخه مامانی خرید نیم ساعت یه ساعت چهارساعت  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیازدست داداشی صبرکن بزرگ بشم زیربارحرف زورنمیرم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

مظلوم گیرآوردن !!!!!!!!!!!!!

 

اخ دیگه پارسا کوچولوم کم کم داره خوابش میبره

 

اینجام بچم داشت داداشی رونگاه میکرد که دیدیم خوابه الهی قربونش

برم بچم خیلی معصومه صداش درنمیادکه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

طراح نو
3 اسفند 92 20:55
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم بهترین طراحی ها رو از ما برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری با سفارش یک قالب ...تقویم رایگان..بالابر رایگان..صحفه وردی رایگان از ما هدیه بگیرید .همین الان اقدام کنید
مینا مامان آرمانی
3 اسفند 92 23:34
بالاخره شما رو پیدا کردم.... شما پیغام تبادل لینک داده بودین به من ولی آدرس نزاشته بوووودین. کلی سرچ کردم یه دوقلو اومد فکر کردم شما اون پوریا و پارسا هستین.تا اینکه دیدم جز دوستای هیوا و هیراد و هامون سه قلو یید. درسته؟این پوریا و پارسا همون دوست منید؟یا بازم؟؟
مامان لیانا جون
4 اسفند 92 10:46
اماناز دست بچه ها
مامان پرنيان
5 اسفند 92 8:31
سلام دوستم خدارو شكر اين گل پسرا خوب شدند. خدا حفظشون كنه بعد از اين همه مريضي براي هر 4 تا شما لازم بود اين خريد و تفريح و شام شاهانه !!!!!
مثل هیچکس
5 اسفند 92 9:40
ممنون از اینکه به دیدنمون اومدین . مامانی طفلی پسرمون گناه نداره من خودم هم عاشق خریدم یه حس خوب به آدم میده دیگه
مامان پارسا کوچولو
6 اسفند 92 1:24
ایشالا همیشه تنشون سالم لبشونم خندون باشه مامانی دیگه به ما سر نمیزنید
نازی
پاسخ
چرا عزیزم هرشب به پسرنازم سرمیزنم
رضوان مامان رادین
11 اسفند 92 11:16
امان از دست بچه ها...جااانم چه نگاهی هم میکنه