پوریاپوریا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

پوریا و پارسا

برای همسرمهربانم

1393/1/17 14:33
نویسنده : نازی
342 بازدید
اشتراک گذاری

 

تو مرا میفهمی

 

من تو را میخوانم

 

و همین ساده ترین قصه ی یک انسان است

 

من تو را ناب ترین شعر زمان میدانم

 

 و تو هم میدانی

 

تا ابد در دل من میمانی...

 هوا را از من بگير.... 

                 خنده ات را نه....!

 

خدا با دادن تو به من، بهشت رو روی زمین به من داد...

 

 خيلى ميخوامت همه ى هستىِ من...

دل نوشته :ازت ممنونم به خاطر همه محبت های بی منتی که درحق منو بچه هات داری آرزو دارم همیشه سالم وسرزنده باشی 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهام مامان سلنا
17 فروردین 93 18:08
سلام عزیزم انشاالله که مسافرت خوش گذشته باشه عکسا عالی بود پسراتم که مثل همیشه خوشگل و خوشتیپ انشاالله همیشه در کنا همسر و فرزندات شاد و خوشبخت باشی
نازی
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون ازمحبتت امیدوارم شماهم زندگی شادی داشته باشی
الهام مامان سلنا
18 فروردین 93 13:59
سلام عزیزم خصوصی داری
مامان سه قلوها
19 فروردین 93 0:21
سلام عزیییییییزم خوبی فدات شم ؟ الااااااااهی ، چه عشقولی ایشالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خدا واسه هم نگهتون داره الاااااااااهی آمین
مامان مهرناز
19 فروردین 93 23:41
امیدوارم همیشه سالم باشن وسایه شون بالای سرشما وگل پسرا
مامان پارسا کوچولو
20 فروردین 93 2:29
براتون آرزوی شادی و سلامتی و خوشبختی دارم...