پوریاپوریا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

پوریا و پارسا

شکرت خدا

1393/2/1 12:05
نویسنده : نازی
293 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چرا وقتی حس میکنم

توی ذهنم درک کردم چیزی رو

برای روی کاغذ آوردنش واژه هارو کم میبینم

انگار واژه ها کمند

و من درمانده برای بیان

اینروزا چیزایی رو میبینم

 و درک میکنم

که گاهی اشک شوق به دیده مینشانم

وگاهی با حس نو شدن

 لبخند به زندگی می بازم

بیتفاوت شدن

و فکر نکردن به آنچه آزارت میدهد

یکی از راههایی هستش که

 میتونی لحظه یی آرامش به خود هدیه کنی

نوید روزای خوب رو دادن قشنگه

ولی ایمان به روزای خوب داشتن قشنگتره

ته ته دلم

 ایمان دارم روزای خوبی پیش و رو دارم

روزایی که فرصت فکر کردن به حالا رو ازم میگیره

ولی من برای حفظ الانم ( امروزم ) زمانی درنظرگرفتم

که بنویسم در آن لحظه

 بودن های امروزم را

 تا به بودن های دیروزم رسیده باشم

و به بودن های فردایم شک نکنم

وبی ارزش ندانم تمام فرصتهایم را

امسال یه سال متفاوته

سالی که از همین آغازینش

حس خوبی منو از فرو رفتن در رنج های گذشته

و حال دور میکنه

نه

نه اینکه بخوام فقط شاد باشم

 و از غم هام فرار کنم

نه

همین غمها ی دیروز

و امروزمه که شیرنی شادی فردام رو تکمیل میکنه

تمام غمهامو یه جا فهرست کردم تا بدونم چی ها آزارم میداد

و الان برام یا تکراری شده

یا مهم نیست دیگه

خدای خوبم

ممنونم بخاطر کاری که برام فراهم کردی

دوستت دارم خدای خوبم

از اینکه تمام لحظه ها در فکرم خطور میکنی

تا دست از پا خطا نکنم

یا مواظبمی تا گناه نکنم

 ممنونم

از اینکه به اینجای زندگی

و درک حضورت رسیدم ممنونم

اشک شوقم پیشکش وجود بی همتای تو

 

پی نوشت:خدایا ممنونم به خاطرفرشته های زیبایی که بهم بخشیدی

وشکرت که منولایق مادربودمن قراردادی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مهدیه
1 اردیبهشت 93 11:57
سلام دوست خوبم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
نازی
پاسخ
حتما گل من
سعیده مامان آنیسا
1 اردیبهشت 93 14:25
سلام خوبی 5شنبه قراره بریم استخر خواستی بیای خبر کن
خاله مینا
4 اردیبهشت 93 19:31
به به ج پسرای گلی خدا واستون حفظشون کنه
زهرا مامان ارتا
6 اردیبهشت 93 1:47