پوریاپوریا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

پوریا و پارسا

پسرم

1393/3/21 18:53
نویسنده : نازی
292 بازدید
اشتراک گذاری

فقط غروب نیست که دلگیراست 

کافیست دلت گیر کسی باشد

همیشه میگیرد

 

 

 

 

 

 

پسرم

دوستت دارم را 

من دلاویزترین شعرجهان یافته ام 

توهم ای خوب من این نکته به تکراربگو

این دلاویزترین شعرجهان را هروقت

نه به یک بار نه به ده بار که صدباربگو

(دوستم داری) ؟راازمن بسیاربپرس

(دوستت دارم )را با من بسیاربگو

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسرنمازخون من

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

عاشق گوجه سبزم مامانی

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

اینم نمونه اش 

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان زهرا
22 خرداد 93 10:28
عزیزم قربونت برم که نماز میخونی قربون اون گوجه سبز خوردنت ملوسک من نازی جون خدا این کوچولوهاتو برات حفظ کنه همیشه میخام وبلاگ آرتا رو به کسی نشون بدم بعدش سریع عکس پارساجونو پوریا جونو نشون میدم میگم ببینید ماشالاه چه خوشگلن حتما براشون اسپند دود کن امیدوارم گردنه حیران خوش گذشته باشه نازی جون من سر کار میرم و تقریبا نصف روز نیستم و بقیه ساعتها هم اینقدر سرگرم کارای آرتا میشم که واقعا وقت کم میارم وگرنه من که ارادتمند شما و عاشق این کوچولوها هستم
نازی
پاسخ
اميدوارم هميشه مويد وموفق باشي خيلي خوشحالم که روزتوبه بطالت نميگذروني وآينده نگرهستي منم يه زموني خيلي علاقه داشتم به کاربيرون ولي الان ديگه بافسقلي ها مشغولم خداني ني توبرات حفظ کنه خيلي دوستش دارم
مامانی غزل جون
22 خرداد 93 10:34
ای جاااان غزلک منم عاشق آلوچه هرچی هم ترش باشه بازم دوست داره خدا برات گل پسرهاتو حفظ کنه دوست گلم
نازی
پاسخ
مرسي دوست خوبم ممنون که به ماسرميزنين
مامان الهام
22 خرداد 93 13:04
ای جونم آخه من از دست پسر تو چیکار کنم خیلییییییییییییییییییییییییییییی ناز و خوردنیه خانم میشه واسه دخملمون بیاییم خواستگاری از پسرتون؟ ببوسش عزیز دلمو گوجه سبز رو که دیگه نگو سلنا هم عاشقشه منم چند تا عکس از گوجه سبز خوردن سلنا انداختم به زودی میزارمشون
نازی
پاسخ
خواهش ميکنم عزيزدلم شمالطف دارين ممنون از محبتتون سلناي نازموببوس