پوریاپوریا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

پوریا و پارسا

عجب !!!!!!!!!!!!!!!

1393/3/23 14:50
نویسنده : نازی
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلی های مامان 

ازرویدادهای این روزهای فسقلی هابگم که طبق معمول کارهرروزمون شده پارک رفتن 11.gif8.gifو بستنی 15.gifوآبمیوه ووووووخدا به دادمنبیچاره برسه اگه بخواهیم آپارتمان نشین بشیم من ازدست این ووروجک هاچیکاربایدبکنم

78.gif

 

divider-192.gif

از پارسا بگم که تازه تازه به روروئک علاقمندشده خیلی جالبه اوایل که اصلا خوشش نمیومد تا میذاشتیم تورورئک شروع میکرد به جیغ وداد منم ازحرصم کلا تعطیلش کردم بردم گذاشتم تواتاق بالا که ازقضای روزگار چندروز پیش که میخواستم طبقه  بالا رو تروتمیز کنم پارسا رو خوابوندم یه گوشه اتاق یه وقت ازاتاق بغلی اومدم سربزنم ببینم بیدارشده یا نه دیدم خبری ازپارسانیس هی این ورو بگرد اون ورو بگرد دیدم خودشو  کشون کشون رسونده انباری ونشسته با روروئک بازی میکنه منم خواستم واسه امتحان یه بار بذارمش توش خودموآماده کرده بودم واسه اعتراض که دیدم بعله آقا خوشش اومده دنبال یه جای بزرگ میگرده روروئک سواری کنه نگو طفلی بچم چندوقته محروم مونده خیلی جالبه بچه ماروباش کم کم بایدپابگیره تازه حوص رورویک سواری کرده

divider-192.gif

سینه خیز رفتنتم که یه سرعتی گرفته نگو به قول داداشی  مثل کرم روزمین خودشومیکشید الان سرعتش درحدمارشده بازاین بچه حرف زد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟27.gif

divider-192.gif

سرپاهم که دتادلت بخوادوایمیستی فقط قدم ازقدم برنمیداری خسته هم که بشی پاهات دردمیگیره به پاهای

نازت نگاه میکنی

 

divider-192.gif

ازبازی هایی هم که دوست داری توپ بازی کالسکه سواریCaillouوماشین بازی ازوسایلی هم که علاقه داری گوشی  تلفنCaillou al telefono وکنترل tvووموبایل ودرضمن برس موکه هی میکوبی روسرت ومیخندی 

divider-192.gif

 

یه حرکتی هم که یادگرفتی اینه وقتی دست میزنیم یا صدای آهنگی ازتوتلویزیون یا هرجای دیگه میشنوی حتی به زنگ موبایل شروع میکنی به دست زدن و سرتکون دادن درست این شکلیقربونت برم چقدربانمک میشی

پسندها (3)

نظرات (4)

مامانی هیما
24 خرداد 93 12:41
قربونش بشم این پسر خوشگلو
مامان مهرناز
24 خرداد 93 23:26
ای جاااانم ماشالله چقدر پیشرفت کردی
مامان آنيسا
26 خرداد 93 19:05
عزیزم ماشالاه پسرت خیلی نازه وخوردنی براش اسپند دود کن راستی یه چیز دیگه من همیشه به وب شما میام اما تو هیچ وقت نمیای برات نوشتم که قرار وبلاگی داریم تا بیای اصلا جواب هم ندادیفک کنم دوس نداری از نزدیک همدیگه رو ببینیم گل پسراتو ببوس
نازی
پاسخ
ممنونم عزيزم شماهم دخترگل منوببوس .ببخشيد که کوتاهي شده متاسفانه عزيزم من وقت نميکنم به کارهاي متفرقه برسم خيلي دوست دارم ولي هميشه درحال بدوبدوهستم دست تنهام با دوتابچه لطفادرکم کنين شرمنده همه دوستان هستم
مامان آنيسا
29 خرداد 93 20:54
باشه گلم مهم نیس بازم یه قرار دیگه روز سه شنبه سوم تیر ماه داریم اگه تونستی بیا بازم زمان ومکانشو تو وبلاگم گذاشتم