پوریاپوریا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

پوریا و پارسا

تولدت مبارک

1393/3/30 20:27
نویسنده : نازی
229 بازدید
اشتراک گذاری

پارسال همین موقع توهمین روز به سال قمری خدا یه فرشته دیگه ایی رو به ما بخشید ومارو مدیون ترکرد خدایا سپاس به خاطر نعمت های بی منتهات 

Orkut Scraps - Happy Birthday

تمام وجودم از آن تو ست

عشق من به تو 

مانند رود کوهستانی است 

پیوسته وپایدار 

عشق من به تو

شبیه تابش ابدی خورشید است 

یا مانند دریا که هرگز نمی آساید

با امواج قوی ونجیبش 

که ازآغوش بازش پیوشته میگذرد 

عشق من به تو

مانند درختی است که درقلب ریشه کرده 

عشقی بی قید وشرط 

حقیقی وابدی 

خاموش نشدنی

 

 

 

تومقصری اگر من دیگر (من سابق )نیستم 

من همانم که درگیر عشقت شدم 

من همانم پارسای نازنینم

تولدت مبارکم 

عشق

واژه ای است بی انتها

شروع و پایان ندارد

هربار که برای توصیف و تعریفش کوشیدم

خود را ناتوان یافتم

تنها میدانم

عشق

تکثیر می شود

و ممکن است

در کنار کلمات دیگر توصیف شود ...

 

 

 

 

 

 

 

پارسال همین موقع همین روز

 

 

خدایالحظه شماری میکردم دقیقا یه ماه تا تولد پارسای نازنینم مونده بود ولی خدای بزرگ من مصلحت رو دراین دونست که بیست ویک روز زود تردنیا اومدی خدایا شکرت که نی نی موسالم بهم بخشیدی 

 

 

وامسال همین موقع همین روز

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (6)

مامان مهرناز
31 خرداد 93 0:28
تولدت مبارک عزیزم
مامانی هیما
31 خرداد 93 13:01
تولدت مبارک عزیزم
مامان الهام
1 تیر 93 0:54
عزیزم تولدت مبارک انشاالله همیشه زیر سایه ی پدر و مادرت شاد و سلامت باشی عزیزم میبوسمت
مادر هومان و هورمزد
1 تیر 93 1:16
تولدت مباراااااارک
ماماني پرنيان
1 تیر 93 9:25
الهي خاله قربونت برم پارسا جونم . خاله جون چيزي به تولدت نمونده فقط 9 روزديگه . مي بوسمت عزيزم
مامان زهرا
2 تیر 93 22:57
عزیزم تولد قمریت مبارک خوشگلم خدا رو شکر که خدا فرشته ی به این خوشگلی به زمین هدیه داده